PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 10 | 55--58
Tytuł artykułu

Chcemy kupować wygodnie!

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Aby osiągnąć sukces w wymiarze sprzedażowym, marki muszą traktować konsumentów jako osoby zaradne, szukające wygody i często chodzące własnymi ścieżkami. Raz dokonują zakupów tu, innym razem gdzieś dalej, ale jeżeli nie będą mogli zapłacić kartą lub dostawa potrwa zbyt długo, są w stanie porzucić zakup całkowicie. Konsumenci rzadko bowiem myślą kategoriami "offline-online", a raczej zastanawiają się przy wyborze techniki zakupów - "jak będzie dla mnie najwygodniej". To właśnie tym tropem powinni podążać marketerzy. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
55--58
Opis fizyczny
Twórcy
  • Mobile Institute
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171561069

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.