PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 10 | 78--79
Tytuł artykułu

Marketing na dobranoc

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współczesny konsument realizuje swoją namiętność łowcy dwojako - albo udaje się do sklepów na zakupy odwiedzając galerie handlowe, albo zasiada przed komputerem, wyszukując atrakcyjnych produktów za dobrą cenę. Obie te czynności w dużej mierze są kompulsywne i kompensacyjne. Zakupy też bywają ucieczką przed pracą zawodową lub innymi żmudnymi zajęciami, bądź też wynagrodzeniem, jakie sami sobie wypłacamy za stresy, porażki i ciężką pracę. Zakupy to również łatwy i bezpieczny sposób na podtrzymywanie relacji w rodzinie i potwierdzenie sensu dalszego bycia razem. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
78--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171561093

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.