PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1116 Przedsiębiorczość i innowacyjność : wyzwania współczesności | 82--89
Tytuł artykułu

Ambient media - innowacyjne działania i narzędzia komunikacji marketingowej

Warianty tytułu
Ambient Media - Innovative Tools and Activities of Marketing Communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Malejąca skuteczność tradycyjnych strategii promocyjnych, mająca wyraz w coraz mniejszych przyrostach sprzedaży, spowodowana zwłaszcza przesytem, znudzeniem i zmęczeniem konsumentów wszechobecną reklamą, determinuje poszukiwanie nowych dróg dotarcia do adresata. Występujące w różnej formie niestandardowe działania i nośniki reklamy, których przykłady przedstawiono w niniejszym artykule (nie wyczerpując tego zagadnienia), wydają się skutecznym sposobem pokonania kryzysu. Należy mieć nadzieję, że kierunek rozwoju tej formy reklamy umożliwi firmom osiągnięcie celów i rozwój nie tylko poprzez kreatywne, nowatorskie i zaskakujące, ale i etyczne działania. (fragment tekstu)
EN
The authors have presented the essence of the "ambient media" issue, as well as factors which make entrepreneurs agree to use non-standard solutions in the area of marketing communication. A special attention has been put to carriers and activities which are most often used while carrying out original marketing actions - marketing events, non-standard outdoor campaigns and buzz marketing. (original abstract)
Twórcy
autor
  • Politechnika Rzeszowska
  • Politechnika Rzeszowska
Bibliografia
  • Berg P., Oślepiające syreny, "Polityka" 2005, nr 40, www.polityka.pl.
  • Dru J.M., Disruption Live. Zmiana reguł gry na rynku, TBWA, Warszawa 2003.
  • Hatalska N., Niestandardowe formy promocji, "Marketing i Rynek" 2002, nr 11.
  • Kasperska B., Mruk H., Wydarzenia marketingowe, "Marketing w Praktyce" 2001, nr 2(36).
  • Kolber D., Markowe wydarzenia, "Marketing w Praktyce" 2003, nr 11(69).
  • Kurzątkowski J., Reklama lotnicza, "MpK-A", styczeń 2005, www.marketing-news.pl.
  • Paluchowski W.J., Marciniak M., Reklama ambientowa - laboratorium kreatywności, "Marketing i Rynek" 2005, nr 8.
  • Szlak J., Reklama wokół nas - przeciw schematom, "MpK-A", lipiec 2004, www.marketing-news.pl.
  • Warmiński A., Nietypowa reklama zewnętrzna. Wyzwanie kształtu, "MpK-A", luty 2004, www.marketing-news.pl.
  • Weber I., Jak rozpętać kampanię szeptaną, "MpK-A", sierpień 2004, www.marketing-news.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171562213

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.