PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1116 Przedsiębiorczość i innowacyjność : wyzwania współczesności | 98--104
Tytuł artykułu

Innowacyjność strategii jako czynnik sukcesu przedsiębiorstw

Autorzy
Warianty tytułu
Strategy Innovation as an Enterprise Success Factor
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest określenie istoty i roli innowacyjności strategii we współczesnych warunkach rozwoju przedsiębiorstw oraz wskazanie możliwości i metod jej osiągania. Podstawę wnioskowania stanowi analiza przypadków przedsiębiorstw globalnych i krajowych. (fragment tekstu)
EN
Current conditions of economic development favour unique companies which challenge stereotypes. Innovative and non-standard strategy is a condition of significant differentiation. National and international experience proves that novel strategies are key to success in business. Companies which avoid risk of taking up pioneering path of development are doomed to failure, at least in a long-term perspective. (original abstract)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171562231

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.