PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1116 Przedsiębiorczość i innowacyjność : wyzwania współczesności | 531--538
Tytuł artykułu

Kształtowanie relacji z klientami w wybranych firmach Podkarpacia

Warianty tytułu
Forming Relations with Customers in Chosen Companies of Podkarpackie Province
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Główny nurt rozważań zawartych w artykule stanowi ocena poziomu lojalności klientów względem świadczonych usług przez dwie firmy: bank oraz spółkę specjalizującą się w technologiach internetowych. W przeprowadzonych badaniach starano się wykazać czynniki wzmacniające przywiązanie klientów do firmy oraz bariery utrudniające podjęcie decyzji o rezygnacji klientów z ich usług. (fragment tekstu)
EN
The article presents considerations relating to forming relations with customers in two companies. The role of personnel has been shown in strengthening the ties with customers and the importance of pro-loyality actions. (original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Rzeszowska
  • Politechnika Rzeszowska
  • Politechnika Rzeszowska
Bibliografia
  • Bugaj J., Zarządzanie relacjami z klientem, "Organizacja i Kierowanie" 2003, nr 3.
  • Coates Ch., Menedżer wszechstronny. Jak przełamać bariery i zarządzać całą firmą, Wyd. PSB, Kraków 1996.
  • Garczarczyk J., Jakość usług bankowych i ubezpieczeniowych. Diagnoza, determinanty, segmentacja, AE, Poznań 2000.
  • Grzegorczyk W., Lojalność klientów indywidualnych wobec banku, "Bank i Kredyt" 2001, nr 4.
  • Kałużny S., Kałużna H., Bankowiec & Klient, Centrum Szkoleniowo-Wydawnicze KWANTUM, Warszawa 1996.
  • Pluta-Olearnik M., Jakość usług bankowych a lojalność klienta, AE, Poznań 2000.
  • Reinartz W., Kumar V., Błędy w zarządzaniu lojalnością klientów, "Harvard Business Review" 2003, nr 3.
  • Rudawska E., Budowanie lojalności klienta, "Bank" 2003, nr 6.
  • Szczepaniec M., Lojalność klientów banków w świetle badań empirycznych, "Marketing i Rynek" 2003, nr 1.
  • www.ideo.pl/pl/firma/referencje/.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171562451

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.