Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Dystrybucja systemu informatycznego rachunkowości (SIR) to zbiór działań i decyzji związanych z udostępnianiem wytworzonego produktu SIR, w wersji spełniającej określone cechy jakościowe, w odpowiednim czasie i miejscu przy najbardziej dogodnych formach i warunkach dokonania transakcji i po możliwie najniższych kosztach, ponoszonych przez każdą firmę softwarowe uczestniczącą w procesie informatyzacji rachunkowości. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
41--47
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Ben Salah Abderrazek, Cechy jakościowe systemu informatycznego rachunkowości SIR, "Praca Naukowa AE we Wrocławiu" nr 680 AE Wrocław 1994.
- Głowacki R., Kossut Z., Kramer T.: Marketing, PWN Warszawa 1984.
- Podstawy marketingu. Praca zbiorowa pod red. J. Altkorn, Instytut Marketingu Kraków 1992.
- Zestawienie programów finansowo-księgowych oferowanych w Polsce, "COMPUTERWORLD" Raport specjalny nr 7,1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171563123