PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
18 (2014) | nr 4 | 195--207
Tytuł artykułu

Multimedia w zarządzaniu współczesną organizacją

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Multimedia in Management of the Contemporary Organization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie znaczenia i korzyści zastosowania multimediów w zarządzaniu współczesną organizacją. Opracowanie zostało przygotowane na podstawie studiów literatury przedmiotu. W artykule autor zastosował metodę opisową. W opracowaniu omówiono korzyści wynikające z wykorzystania technik multimedialnych w zarządzaniu organizacją. Podkreślono znaczenie multimediów w skutecznym rozwiązywaniu problemów związanych z dużą złożonością procesów zarządzania informacją i wiedzą w organizacji. Określono również rolę technik multimedialnych w usprawnianiu komunikacji i procesów decyzyjnych w organizacji oraz w efektywnej kooperacji członków zespołów pracowniczych. (abstrakt oryginalny)
EN
The purpose of the article is to indicate the importance and benefits of multimedia in management of the contemporary organization. The article was prepared on the basis of study of the literature. The author applied the descriptive method. The benefits of multimedia techniques in management of organization are presen207 ted. The importance of multimedia in the effective solving the complex problems in information and knowledge management are emphasized. Moreover, the role of multimedia techniques in the effective communication, decision-making processes and the efficient cooperation are presented. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • Bernais J., Wpływ interaktywnych technik internetowych na zarządzanie firmą - założenia teoretyczne, [w:] Technologie i systemy komunikacji oraz zarządzania informacją i wiedzą, L. Kiełtyka (red.), Difin, Warszawa 2008.
  • Czekaj J., Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania, Wydawnictwo WNT, Warszawa 2013.
  • Grzeszczyk T.A., Systemy multimedialne w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Metody implementacji, Wydawnictwo Mikom, Warszawa 2003.
  • Kania K., Procesowe mapy wiedzy i przykład ich wykorzystania w przemyśle odzieżowym, [w:] Systemy Wspomagania Organizacji, T. Porębska-Miąc, H. Sroka (red.), Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2005.
  • Kiełtyka L., Komunikacja w zarządzaniu: techniki, narzędzia i formy przekazu informacji, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2002.
  • Kisielnicki J., Sroka H., Systemy informacyjne biznesu, Placet, Warszawa 2005.
  • Kobis P., Multimedia sieciowe we współczesnym biznesie, [w:] Technologie i systemy komunikacji oraz zarządzania informacją i wiedzą, L. Kiełtyka (red.), Difin, Warszawa 2008.
  • Kulej-Dudek E., Dudek D., Przegląd narzędzi i systemów wspierających zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, [w:] Rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw, L. Kiełtyka (red.), Difin, Warszawa 2010.
  • Lim K.H., Benbasat I., The Influence of Multimedia on Improving the Comprehension of Organizational Information, "Journal of Management Information Systems" 2002, Vol. 19, No. 1.
  • P. Morawski, Narzędzia promocji w handlu internetowym, [w:] Marketing we współczesnym przedsiębiorstwie, M. Al.-Noorachi (red.), seria: Przedsiębiorczość i Zarządzanie, tom XIII, zeszyt 2, Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, Łódź 2012.
  • Nowakowski M., Sieciowe technologie multimedialne wykorzystywane w działalności biznesowej, [w:] Multimedia w biznesie, A. Szewczyk (red.), Difin, Warszawa 2008.
  • Olszak C.M., Zarys metodologii multimedialnych systemów wspomagania decyzji w zarządzaniu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2000.
  • Panek G., Nowe technologie komunikacyjne a zarządzanie wiedzą w organizacjach sektora publicznego, "Kwartalnik Internetowy Komunikacja Społeczna" 2012, nr 3.
  • Probst G., Raub S., Romhardt K., Zarządzanie wiedzą w organizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  • Szyjewski G., Istota multimediów, [w:] Multimedia w biznesie, A. Szewczyk (red.), Difin, Warszawa 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171565240

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.