PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 11 | 34--35
Tytuł artykułu

Segmentacja ze względu na zachowanie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tradycyjna segmentacja polega zawsze na podzieleniu klientów pod kątem tego, kim są i czego potrzebują. Natomiast segmentacja pod kątem user experience (UX) polega na użyciu innego kryterium. Jest nim określenie "co robią". Korzyści ze stosowania segmentacji UX-owej są bezsporne i oczywiste. Planowanie marketingowe jest wówczas pewniejsze; bowiem zamiast do każdego z konsumentów wysyłać tę samą komunikację o korzyściach (traktując wszystkich niemal jak najemników), prowadzimy działania dopasowane do odbiorców. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
34--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171565488

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.