PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 11 | 44--49
Tytuł artykułu

UX w reklamach: Nie widzisz problemu? Masz problem!

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Aby potencjalni klienci uznali daną reklamę za coś naturalnego i wartościowego, marketerzy winni pokazać, iż rozumieją ich oczekiwania. Najlepsze reklamy bowiem przyciągają uwagę pokazując produkt, angażując klientów i rozwiązując problem zakupowy poprzez zapadanie takiej prezentacji w świadomości konsumentów. Ważne jest unikanie sztuczności i wywoływanie wrażenia, iż prezentacje te przynależą do świata klientów, że są jego naturalnym składnikiem. Niezależnie od branży, efekt taki można uzyskać dzięki metodzie user experience (UX). (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
44--49
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171565876

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.