PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 12 | 19
Tytuł artykułu

Content nie bierze się z powietrza

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nie sposób stworzyć dobrego contentu bez jasnej marketingowej strategii. Jednak jeżeli mamy dobry pomysł, to "dobry content" wcale nie musi się równać określeniu "duży budżet". Niezależnie od kanałów komunikacyjnych i branż przykładów na to jest wiele. To właśnie innowacyjny, błyskotliwy czy finezyjny pomysł a nie budżet w pierwszej kolejności decyduje o powodzeniu marki i skutecznym dotarciu do naszych grup docelowych. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
19
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • LiquidThread
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171567040

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.