PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 12 | 28--30
Tytuł artykułu

Zaglądamy za kulisy optymalizacji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wszyscy marketerzy powinni starać się optymalizować marketing, szczególnie w sektorze digitalu. Taki proces opracowany przez firmę SmartInsights zwykle składa się z pięciu etapów: początkowego, "ogarniętego", określonego, mierzonego i optymalizowanego. Ten ostatni ma na celu skupienie się już w pełni na konsumentach. Oferta i komunikacja dostosowywana jest ściśle do nich. Równocześnie projektuje się i realizuje szybkie kampanie skierowane do wąskich grup klientów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
28--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171567244

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.