PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 12 | 40--43
Tytuł artykułu

Personalizacja: 13 wskazówek

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nigdy nie można mieć pewności, iż produkt końcowy komunikacyjnej strategii okaże się sukcesem, ale częste budowanie udoskonalonych prototypów, oddawanie ich w ręce użytkowników i słuchanie, co mają oni do powiedzenia, zmniejsza ryzyko porażki. Marketerzy powinni zawsze pamiętać, iż komunikat tworzony jest dla odbiorców. I to nie jego twórcom ma się od podobać, ale konsumentom. Problemy są też z personalizacją komunikacji. Chociaż mówi się o niej już od 2012 r., wciąż nie jest w środowisku marketerów właściwie rozumiana. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
40--43
Opis fizyczny
Twórcy
  • Schulz
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171567644

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.