PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 12 | 59--61
Tytuł artykułu

Źle ustawione priorytety w e-mail marketingu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Z badań, które przeprowadziła firma Litmus wynika, że co najmniej 30% marketerów odpowiedzialnych za e-mail marketing ma nieprawidłowo ustawione priorytety. Wielu z nich, rzecz jasna pragnie poprawić swoje wyniki, ale działania zbyt zachowawcze czy rutynowe nie sprzyjają temu. Błędy w personalizacji, a niekiedy jej brak, wadliwie sformułowane cele i zadania są na ogół główną przyczyną braku powodzenia. Do tego nieodzowna jest odpowiednia grupa fachowców, która idee przekuje w czyn. Są to inwestycje, które zawsze się zwracają. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
59--61
Opis fizyczny
Twórcy
  • FreshMail
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171567759

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.