PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | vol. 27/1, 3/2018 | 263--268
Tytuł artykułu

Shaping a Positive Image of a Hotel Facility - Corporate Social Responsibility Approach

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The aim of this article is to identify activities undertaken by hotel facilities in order to shape a positive image, especially in the area of corporate social responsibility (CSR). The article consists of three content-related parts, as well as introduction and summary. The first and second part of the article, which are of theoretical character, discuss the essence of shaping the image of a hotel facility and the theoretical aspects of corporate social responsibility. The third part, which is of empirical character, presents examples of activities undertaken by hotel facilities in the area of corporate social responsibility.(author's abstract)
Rocznik
Strony
263--268
Opis fizyczny
Twórcy
  • University of Szczecin
Bibliografia
  • Altkorn, J. (2002). Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
  • Bowen, H. (1953). The Social Responsibilities of Businessman. New York: Harper.
  • Coombs, W.T., Holladay, S.J. (2012). Managing Corporate Social Responsibility. A Communication Approach. Chichester: Wiley-Blackwell.
  • Ćwiklińska, J. (2012). Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w turystyce. Część II - Relacje z otoczeniem. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
  • Dziadkiewicz-Ilkowska, A. (2010). Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy. Toruń: Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu.
  • http://www.arthotel.pl (24.03.2018).
  • http://www.delfinhotel.pl (24.03.2018).
  • http://www.horecanet.pl/Hotel-wspiera-potrzebujacych,wiadomosc,29,lipiec,2015.aspx (24.03.2018).
  • https://www.accorhotels.com (24.03.2018).
  • https://www.aquariusspa.pl (24.03.2018).
  • https://www.arka-mega.pl (24.03.2018).
  • Leoński, W. (2014). Korzyści i koszty związane ze stosowaniem koncepcji CSR w przedsiębiorstwie. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 347, 317-320.
  • Michalski, E. (2007). Marketing. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Nakonieczna, J. (2008). Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych, Warszawa: Difin.
  • Orfin, K., Sidorkiewicz, M. (2016). Rola wizerunku krajowego produktu turystycznego w kreowaniu ruchu turystycznego. Studium przypadku na przykładzie Polski i Łotwy. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 3 (35), 301-311.
  • Percy, L. (2008). Strategic Integrated. Marketing Communications. Oxford: Elsevier Inc.
  • Rybak, M. (2004). Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Sprinkle, G.B., Maines, L.A. (2010). The benefits and costs of corporate social responsibility. Business Horizons, 53, 455-463.
  • Tkaczyk, J., Rachwalska, J. (1997). Wszystko jest obrazem... Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Marketing i Rynek, 5, 5-10.
  • Wolska, G. (2014). CSR jako współczesna koncepcja prowadzenia działalności gospodarczej. Zaangażowanie w ideę CSR przedsiębiorstw w Polsce. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 347, 533-542.
  • Zieliński, M. (2014). Koncepcja CSR z perspektywy państwa i przedsiębiorstwa. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 347, 552-560.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171568535

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.