PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 1 | 58--60
Tytuł artykułu

Havas Media/BGŻ BNP Paribas. Dzieciaki od rakiet

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dzieci i młodzież powinny być aktywne fizycznie w sposób intensywny przez minimum 60 minut dziennie. Tymczasem większość maluchów i nastolatków tych norm nie wypełnia. Stąd pomysł na akcję "Dzieciaki do rakiet", który narodził się w warszawskiej centrali BGŻ BNP Paribas. Dzięki zaangażowaniu wielu ambasadorów marki, np. Polskiego Związku Tenisowego (patron merytoryczny), M-Active (organizator eventów miejskich), Havas Media i innych przedsięwzięcie okazało się niemałym sukcesem. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
58--60
Opis fizyczny
Twórcy
  • Havas Sports&Enterainment Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171570551

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.