PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 1 | 69
Tytuł artykułu

Jedyny taki slogan

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Slogan marki, obok nazwy i logo jest podstawowym elementem budującym brand. Nie zawsze jednak marketerzy potrafią te składniki w sposób właściwy wykorzystać. A owa zbitka dwóch, trzech wyrazów powinna reprezentować w sposób skuteczny wartość marki, którą opisuje. Dlatego też nieodzowne jest, aby zawarte w sloganie słowa starannie przemyśleć. Celem zawsze jest to, by zestawienie nazwy, logo i samego sloganu stanowiło nie tylko spójną całość, ale oddawało w sposób jednoznaczny przesłanie i treść, którą chcemy odbiorcom przekazać. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
69
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171570745

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.