PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 11 | 58--61
Tytuł artykułu

Jak konkurować, by motywować : czyli jakiej rywalizacji potrzebują pracownicy?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Menedżerowie chętnie organizują konkursy i tworzą nowe rankingi, sądząc, że pracownicy lubią ze sobą rywalizować, podnosi to efekty ich pracy oraz motywuje do działania. Nie zawsze tak bywa. Okazuje się, że rywalizacja bywa motywująca jedynie dla 20 proc. pracowników. Pozostałe 80 proc. to osoby, którym nie zależy na konkurowaniu, ale na wynagradzaniu za ich własne tempo pracy i postępy, które są w stanie osiągnąć w swojej lidze. Jak więc rywalizować, aby osiągać zakładane cele? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
58--61
Opis fizyczny
Twórcy
  • One2tribe
Bibliografia
  • K. Kulikowski, "Czy boimy się rywalizacji zawodowej?" https://badaniahr.pl/biblioteka/article/107/Czy-boimy-sie-rywalizacjizawodowej, dostęp 16.10.2019
  • K. Murayama, A. J. Elliot (2012), "The competition-performance relation: a meta-analytic review and test of the opposing processes model of competition and performance", "Psychological Bulletin", nr 138, s. 1035-70, https://www.semanticscholar.org/paper/The-competitionperformance-relation%3Aa-review-and-Murayama-Elliot/cecdc21ffad8cd788e61ec19a6b82bdb1ff1b0d6, dostęp 16.10.2019
  • J. Stankiewicz, M. Moczulska, "Kształtowanie zaangażowania pracowników poprzez rywalizację i współpracę w świetle wyników badań", "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 277", 2013, s. 254-264.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171571099

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.