PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 2 (29) | 132--135
Tytuł artykułu

Beata Trzop, Typy kultury popularnej na łamach czasopism kobiecych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Beata Trzop, Types of Popular Culture in Women's Magazines
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Książka B. Trzop to ważna publikacja traktująca o zawartości dynamicznie rozwijającego się segmentu prasy kobiecej. Badając treść wymienionych czasopism, autorka potwierdziła tezę, że hasło "wszystko dla wszystkich", obowiązujące w kulturze masowej, zostało zastąpione innym: "coś dla każdego". Dzięki temu w segmencie prasy kobiecej czytelniczki o różnej pozycji społecznej mogą od-naleźć tytuły dla siebie. B. Trzop podkreśliła, że na rynku prasowym istnieje zaniedbana pod względem oferty grupa potencjalnych czytelniczek, mianowicie kobiety po 55 roku życia. Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego nie poskąpiła środków na schludne wydanie publikacji, ale zapomniała niestety o indeksach i spisie fotografii. Liczne potknięcia językowe świadczą natomiast niezbyt dobrze o pracy redaktora wydawnictwa. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
132--135
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bibliografia
  • Sokół Z., Prasa kobieca w Polsce w latach 1945-1995, Rzeszów 1998.
  • Franke J., Polska prasa kobieca w latach 1830-1918. W kręgu ofiary i poświęcenia, Warszawa 1999.
  • Wodniak K., Współczesna prasa kobieca a sprawy książki, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171571787

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.