PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 2 | 65--67
Tytuł artykułu

Żeby e-maile docierały

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania Return Path jednoznacznie pokazują, że w skali europejskiej tylko 83% poprawnych e-maili dociera do odbiorców. To oznacza, iż jedna na sześć wiadomości nie trafia w ogóle do skrzynki adresata. Aby tego uniknąć, lub przynajmniej zmniejszyć owe straty, marketerzy powinni zadbać bardziej o jakość przekazów. I uważać na określenia typu "promocja", "darmowy", "oferta specjalna", czy "kup teraz". Filtry są bowiem bardzo wyczulone na wszelkie zwroty związane z handlem, dlatego jeżeli już muszą być, lepiej je zamieszczać raczej w dołączonej grafice. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
65--67
Opis fizyczny
Twórcy
  • FreshMail
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171572444

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.