PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 13 | z. 2 Marketing we współczesnym przedsiębiorstwie | 185--197
Tytuł artykułu

Szkoła wyższa niepubliczna - wizerunek i PR

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Non-State University - Image and Public Relations
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zmiany jakie zaszły w sektorze szkolnictwa wyższego po 1990 roku spowodowały wzrost konkurencyjności sektora uczelni wyższych. W dobie wzrastającej konkurencyjności uczelnie wyższe w Polsce coraz częściej sięgają po narzędzia komunikacji marketingowej w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej. Jednym z najczęściej stosowanych narzędzi komunikacji marketingowej w sektorze szkolnictwa wyższego w Polsce jest public relations. Menadżerowie zajmujący się działaniami marketingowymi uczelni poprzez narzędzia public relations budują wizerunek uczelni w jej otoczeniu. Współcześnie wizerunek uczelni jest istotna determinantą wyboru szkoły wyższej przez przyszłego studenta. Celem artykułu jest wskazanie najczęściej stosowanych metod i technik budowania wizerunku uczelni wyższej w Polsce. (fragment tekstu)
EN
Public relations uses a diverse range of methods of contact with the community in higher education sector. The importance of these forms of communication increases compared with the ad, which draws less and less interest. Moreover the credibility of advertising decreases. The costs of reaching potential customers are typically lower in the case of PR than advertising, especially when it comes to strength and reliability of the communication interaction. (original abstract)
Rocznik
Tom
13
Strony
185--197
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
Bibliografia
  • Bernstein D. (1984), Company Image and Reality. A Critique of Corporate Communications, Holt, Rinehart and Winston, London.
  • Cenker E.M. (2007), Public relations, WSB, Poznań.
  • Domański T., Kowalski P. (1998), Marketing dla menedżerów, PWN, Warszawa - Łódź.
  • Gregory A. (1996), Public relations w praktyce, Wyd. PSB, Kraków.
  • Kotler Ph. (1994), Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa.
  • Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W., (1998), Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171572882

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.