PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 3 | 41
Tytuł artykułu

Z szacunku dla pieniędzy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Cena produktu jest jednym z najważniejszych elementów definiujących postrzeganie marki w oczach konsumenta, a także kluczowym czynnikiem wysyłającym komunikat na temat uplasowania produktu na tle konkurencji. Ponadto stosunek jakości do ceny decyduje o tym, jak konsumenci postrzegają markę i czy ufają obietnicy, jaką składa marka. Część konsumentów zestawiając ze sobą cenę i jakość, zawsze wybierze to drugie. Psychologia związana z postrzeganiem ceny jest jednak bardzo zawiła, choć i interesująca. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
41
Opis fizyczny
Twórcy
  • Studio Brandingowe KARAT-e
  • They
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171573240

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.