Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Wiedza o marce odgrywa ważną rolę w decyzjach nabywczych. Zakup danego dobra lub usługi jest w dużej mierze determinowany świadomością marki oraz skojarzeniami związanymi z marką. Świadomość marki to zdolność potencjalnego klienta do rozpoznania lub przypomnienia sobie, że dana marka należy do określonej kategorii produktów. Świadomość istnienia marki może mieć różne natężenie. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Konsument na rynku - postawy wobec produktów, praca zbiorowa pod red. Z. Kędzior, CBiE, Katowice 2003.
- G. Urbanek, Zarządzanie marką, PWE, Warszawa 2002, s. 54.
- G. Urbanek, Składniki kapitału marki, "Marketing i Rynek" 2000, nr 6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171573340