PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 3 | 45
Tytuł artykułu

Od satysfakcji do zadowolenia

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Budowania wrażeń klienta nie można zacząć np. na etapie brand experience, by następnie nie kontynuować ich w procesie sprzedaży i obsługi klienta. Na potrzeby wyzwań nowoczesnego podejścia do customer experience (CX)trzeba zdefiniować i uruchomić następujące twierdzenie: "Nie będziesz miał drugiej szansy, by zrobić pierwsze wrażenie". Każde bowiem wrażenie w tej dziedzinie marketingu powinno być najlepsze. Oprócz wspomnianych impresji istotna jest też spójność przekazu. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
45
Opis fizyczny
Twórcy
  • Melting Pot
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171573358

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.