PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 3 | 48--49
Tytuł artykułu

Zaufanie - hit sprzedażowy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaufanie do marki, odpowiednia dostępność produktów oraz impresja czyli wrażenie, to trzy kluczowe czynniki najsilniej wpływające na pozycję danej marki na rynku. Szukając odpowiedzi na pytanie, jakie marki radzą sobie dobrze jak chodzi o wymienione czynniki, należałoby przeprowadzić dogłębną analizę kondycji określonej marki. A także badania, które ustaliłyby w sposób jednoznaczny i obiektywny, jakie marki zasługują na status "power brands". (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
48--49
Opis fizyczny
Twórcy
  • Healthy Brands
  • SaltPepper Brand Design
  • Sales Details
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171573510

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.