PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 3 | 56
Tytuł artykułu

Marka ma mi mówić, jak mam żyć?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Odważne marki coraz częściej angażują się w trudne kwestie społeczne. Jednak nie zawsze jest to słuszne i opłacalne. Zwłaszcza ryzykowne jest, gdy marki zajmują się tematami powszechnie uznawanymi za kontrowersyjne lub zaczynają politykować. Przykłady takiego podejścia znaleźć można zarówno po stronie postaw czy ideologii centro-prawicowej (rzadziej), jak i lewicującej. Przykładem tej drugiej strony barykady są lody Ben & Jerry's, zajmującej się aktywnym wspieraniem społeczności LGBT+. Tymczasem bardziej bezpieczna dla marek jest raczej postawa neutralna. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171573672

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.