PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | 20 | z. 5 Współczesne trendy w logistyce - kompleksowe zarządzanie | 43--54
Tytuł artykułu

Dystrybucja produktów a formy sprzedaży w e-commerce - zależności i nowe rozwiązania

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Distribution of Products and Forms of Sale in E-commerce - Dependencies and New Solutions
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zostanie poruszona tematyka związana z dystrybucją produktów w odniesieniu do różnych kanałów sprzedaży, za pomocą między innymi portali społecznościowych. Stąd celem artykułu jest charakterystyka i analiza dystrybucji produktów w kontekście źródeł sprzedaży w e-commerce.(fragment tekstu)
EN
Recently e-commerce has become more and more popular. It happens so, because there are changes in the economy and customers are more and more demanding. This indirectly and directly affects the selection of sales channels, packaging and delivery, customer service, organization of storage, transport, etc. These activities require appropriate organization and management of logistics processes in the enterprise and even supply chains. The article will present issues related to the distribution of products in relation to various sales channels, using, among other things, social networks. Hence the aim of this article is the characteristics and analysis of the distribution of products in the context of sources of sales in e-commerce.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Zielonogórski
  • Uniwersytet Zielonogórski
  • Uniwersytet Zielonogórski
  • Uniwersytet Zielonogórski
Bibliografia
  • Beier F.J., Rutkowski K. (1996), Logistyka, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głownej Handlowej, Warszawa.
  • Biesok G. (2013), Usługi [w:] G. Biesok (red.), "Logistyka usług", Wydawnictwo CeDeWu Sp. z o.o., Warszawa.
  • Blaik P. (1997), Logistyka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • Brzozowska-Woś M. (2014), Kierunki rozwoju handlu elektronicznego, "Przedsiębiorstwo we wspołczesnej gospodarce - teoria i praktyka", nr 1, Gdańsk.
  • Dyczkowska J. (2014), Projektowanie procesów logistycznych w przedsiębiorstwach produkcyjnych - przesłanki, "Logistyka", nr 4, Poznań.
  • Kramarz M. (2014), Elementy logistycznej obsługi klienta w sieciach dystrybucji, Difin, Warszawa.
  • Rutkowski K. (2001), Logistyka dystrybucji, Difin, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171575276

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.