PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 13 | z. 12 Szanse i zagrożenia rozwoju przedsiębiorczości - aspekty rachunkowe, finansowe i organizacyjne | 41--52
Tytuł artykułu

Realizacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) wobec klientów i pracowników - z doświadczeń liderów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Realization of CSR POLICY in an Enterprise in Accordance with Clientsand Employee Basing. On Leaders Experience
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem rozważań w artykule jest zbiór uwarunkowań i różnorodność sposobów realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w relacjach z klientami i pracownikami. Zasadniczym celem rozważań jest wskazanie na konieczność zmiany podejścia kierownictwa przedsiębiorstw do realizacji założeń społecznej odpowiedzialności i wykorzystania doświadczeń liderów w dziedzinie stosowania założeń CSR. (abstrakt oryginalny)
EN
Article is devoted to problems of practical application of the strategy of corporate social responsibility in relations with customers and employees. In recent years, the strategy of corporate social responsibility has gained significant importance for companies that want to compete in the markets based on building positive relations and trust of key stakeholders, customers and employees. The article pointed out the need to find appropriate ways and ability to communicate within the organization of customers and employees to build long lasting relations based on the experience of well-known companies. (original abstract)
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
Bibliografia
  • Adamczyk J. (2009), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Teoria i praktyka, PWE, Warszawa.
  • Bulzacki A. (2003), Za i przeciw społecznej odpowiedzialności biznesu, (w:) Zeszyty Naukowe. Przedsiębiorczość i zarządzanie, Tom IV, Zeszyt 2 Łódź 2003, Seria SWSPiZ w Łodzi
  • Kąpa-Kejna K. (2010), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a utrzymanie lojalności klientów, [w:] Zeszyty Naukowe. Zarządzanie: Teoria i zastosowania, Nr 1 Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi
  • Majchrzak K. (2010), Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta, [w:] Dobiegała- Korona, Doligalski (red.), Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, POLTEX, Warszawa.
  • Odpowiedzialny marketing - Raport 2005, British American Tobacco Polska
  • Biznes a rynek, Philip Morris Polska.
  • Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży: www.stop18.pl
  • Rybak M. (2008), Etyka menadżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa.
  • www.shel.pl
  • www.stop!8.pl
  • Żemigała M. (2007), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a budowanie zdrowej, efektywnej organizacji, Oficyna a Wolters Kluwer Business, Kraków.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171575758

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.