PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 4 | 71
Tytuł artykułu

Digital - złoty cielec reklamy?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na początku kwietnia 2019 r. walkę z tzw. cybersłupami rozpoczął drugi największy reklamodawca w świecie - Unilever. Firma ta oszacowała, iż ok. 90% wyników reklamowych kampanii pochodzi z procederu zawyżania statystyk, m.in. poprzez stosowanie bootów. Oczywiście nie chodzi o to, aby cały budżet przeznaczony na reklamy przerzucać z digitalu do offline. Jednakże nieodzowne jest większe skupienie się marketerów na jakości i realności zasięgów. A także ostrożniejsze dobieranie reklamowych partnerów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171576060

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.