PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 5 | 39--40
Tytuł artykułu

Inspiracje do kreatywnej autoanalizy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kreatywność zwykle potrzebuje czasu, aby wypromować produkt za pomocą nośnego, trafionego pomysłu. W artykule postawiono ważne pytania, które są przydatne dla marketerów w autoanalizie, choć wprost nie dają recept na sukces w kampaniach reklamowych. Mogą natomiast z powodzeniem posłużyć jako inspiracja, paliwo, punkt wyjścia do praktycznych działań w tym zakresie. Jednym z ważniejszych pytań jest, czy marketerzy dostatecznie troszczą się choćby o customer experience. Doświadczenia np. z branży meblarskiej dowodzą, iż niekiedy konsumenci w całości akceptują produkt i są nim wręcz zachwyceni, jednak go nie kupują. Zatem gdzieś w proponowanej ścieżce zakupowej tkwi poważny błąd. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
39--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171576948

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.