Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Kreatywność zwykle potrzebuje czasu, aby wypromować produkt za pomocą nośnego, trafionego pomysłu. W artykule postawiono ważne pytania, które są przydatne dla marketerów w autoanalizie, choć wprost nie dają recept na sukces w kampaniach reklamowych. Mogą natomiast z powodzeniem posłużyć jako inspiracja, paliwo, punkt wyjścia do praktycznych działań w tym zakresie. Jednym z ważniejszych pytań jest, czy marketerzy dostatecznie troszczą się choćby o customer experience. Doświadczenia np. z branży meblarskiej dowodzą, iż niekiedy konsumenci w całości akceptują produkt i są nim wręcz zachwyceni, jednak go nie kupują. Zatem gdzieś w proponowanej ścieżce zakupowej tkwi poważny błąd. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171576948