PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 5 | 41--44
Tytuł artykułu

Wejść w złoty krąg

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W marketingu odpowiedzi na pytanie "dlaczego?" to fundament tworzenia doświadczeń konsumentów, które mają solidne podstawy i rzeczywiście trafiają do klienta. Pytanie to w swej prostocie nie przewiduje odpowiedzi w postaci górnolotnych wizji czy tłumaczenia misji firmy/marki, ale dotyczy konkretów sprawdzających się na wielu poziomach. Wnioski i konkluzje sformułowane na tak zadane pytania; dlaczego firma istnieje i dlaczego odbiorca winien być nią zainteresowany, wreszcie czemu służy praca nad customer experience, ma być właśnie wyzwaniem i inspiracją dla marketerów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
41--44
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171576966

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.