Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Impact of the Creation of a Strategic Alliance on Company's Competitive Position in the Logistics Approach
Języki publikacji
Abstrakty
Celem opracowania jest przedstawienie korzyści wynikających z zawierania aliansów strategicznych jako przykładu kreowania pozycji konkurencyjnej firmy, która opiera swój rozwój na internacjonalizacji działań. (fragment tekstu)
The aim of this paper is to present the possibilities of using the competitive position of the selected type of strategic alliance. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Strony
13--20
Opis fizyczny
Twórcy
- Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
- Borczuch A., Chwistecka-Dudek H., (2005), Alianse jako gra strategiczna, Wyd. AE, Katowice.
- Chwistecka-Dudek H., (2000), Alianse strategiczne. Problemy teorii dylematy praktyki, Wyd.Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
- Cygler J., (2002), Alianse strategiczne, Difin, Warszawa.
- Doz L., Y., Hamel G., (2006), Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę, Helion, Gliwice.
- Gołembska E., (2007), Podstawowe problemy logistyki globalnej, międzynarodowej, eurologistyki, Wyd. Naukowe Wyższej Szkoły Kupieckiej, Łódź.
- Kotler Ph., (2005), Marketing, Rebis, Poznań.
- Koźmiński A.K. (1998), Zarządzanie międzynarodowe, PWE, Warszawa.
- Romanowska M. (1997), Alianse strategiczne przedsiębiorstw, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171578098