PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 6 | 34--37
Tytuł artykułu

Jak budować zaufanie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pomiar zaufania wymaga zaangażowania ze strony marki - jest nim np. osobne opracowanie dotyczące marketingowych działań. Uzyskane w ten sposób informacje pozwolą stwierdzić, czy dana marka jest godna zaufania. Generalnie poczucie zaufania to emocja, nie znaczy to jednak, iż zawsze powstaje ona żywiołowo. Jeśli ma być względnie stała, trzeba ją wypracować. Może to być praca etapami, w sposób uporządkowany lub jeżeli jest to możliwe, w tzw. "odcinkach sprintowych", co marketerzy akceptują i lubią najbardziej. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
34--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171578108

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.