PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 6 | 78--79
Tytuł artykułu

Po pierwsze, zaufanie!

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaufanie bierze się ze stabilności i ciągłości. Nie sprzyja mu ekscentryczność, nagłe wolty, zerwania i rewolucyjne zmiany. Równowaga, harmonia, obliczalność tworzą atmosferę bezpieczeństwa, w której rodzi się zaufanie. Ponadto zaufanie jest czymś, co wyrasta z etycznego działania. Podobne reguły działają w marketingu. Klientom zawsze zależy na tym, aby dostawcy czy producenci przynajmniej na jakimś elementarnym poziomie byli uczciwi, to znaczy dostarczą produkt zgodny z zamówieniem i wolny od zasadniczych wad czy usterek. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
78--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171578286

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.