Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W działaniach CSR bardzo łatwo o brak spójności i autentyczności. A bywa, iż dochodzi do hipokryzji. Negatywnym przykładem chybionej promocji stała się plastikowa butelka wzywająca do ochrony oceanów a wysłana pocztą do wielu środowisk dziennikarskich i influencerów. Tymczasem sam nadawca, czyli Coca-Cola niewiele zrobił aby rozwiązać problem poprzez stworzenie nowych, biodegradowalnych opakowań. Jedną z metod zapobiegającym takim pomyłkom jest CSV (Creating Shared Value), czyli Tworzenie Wartości Wspólnej. A ta koncepcja, w odróżnieniu od klasycznie pojętego CSR, zakłada pełną symbiozę działalności prospołecznej z biznesową strategią. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Konsorcjum FEN
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171593313