PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 1 | 42--43
Tytuł artykułu

Relacja, partnerstwo, związek...

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Z uwagi na rosnącą konkurencję na rynku bankowym dopasowanie produktów do indywidualnych potrzeb i wymagań odbiorców jest jednym ze sposobów osiągania konkurencyjnej przewagi i skutecznego budowania relacji z klientami. Oferty instytucji finansowych, dzięki nowym technologiom w zakresie analizy danych i automatyzacji procesów sprzedażowych muszą być w coraz większym stopniu indywidualizowane. Dzięki stale rosnącej popularności np. smartfonów, te ostatnie stały się doskonałym medium efektywnego dotarcia do klientów. (abstrakt autora)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
42--43
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171595667

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.