Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Ojczyzną badań marketingowych są Stany Zjednoczone. Już w roku 1879 przeprowadzono jedno z pierwszych badań za pomocą metody zwanej ankietą pocztową. Zleceniodawcą był producent maszyn rolniczych. W drugiej dekadzie XX w. podczas reklamowego boomu i złotej ery radia, badania tego typu wyodrębniły się wyraźnie ze statystyki przemysłowej oraz instytucji i metodologii spisów powszechnych. W czasach dzisiejszych od kilku lat w tym przedmiocie dokonuje się swoista rewolucja. Współcześnie wiele z tych badań zyskało nazwę neuromarketingu, choć nie ma on wiele cech wspólnych z klasycznie pojmowaną medycyną. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski
autor
- Centrum Badań Marketingowych Indicator
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171596505