Warianty tytułu
Ryszard Walczak, Legal Aspects of Advertising in Polish, European and International Legislation. Jurisdiction.
Języki publikacji
Abstrakty
Reklama jest kontrowersyjnym fragmentem naszego życia, wobec którego nie sposób przejść obojętnie. Można jej postawić wiele zarzutów. Niektórzy twierdzą, że zmusza do kupowania niepotrzebnych im produktów, jest zbędnym kosztem ponoszonym przez konsumentów lub też zaśmieca społeczne środki masowego przekazu. Jednak nie można zapominać, że gdyby nie wpływy z reklamy to funkcjonowanie nie- których środków społecznego przekazu stałoby pod wielkim znakiem zapytania, a ceny za korzystanie z ich usług byłyby znacznie wyższe. Jedno nie ulega wątpliwości: reklama coraz częściej i agresywniej wkracza w nowe obszary życia społecznego. Potwierdzeniem tego są wyniki badań, które dowodzą, że liczba reklam, z którymi przeciętny Polak się styka w ciągu tygodnia progresywnie rośnie. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171596657