PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 2 | 34--35
Tytuł artykułu

APTRA Connections firmy NCR

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Komputer, telefon, tablet czy smartfon zapewniają szybki, bezpieczny i niezwykle wygodny kontakt z bankiem. Dzięki osobistym urządzeniom pracującym w internecie można załatwić niemal wszystkie sprawy związane z rachunkiem, kredytem czy lokatą. Dodatkowo dzięki systemowi APTRA Connections firmy NCR podobne funkcje spełniać może nowoczesny bankomat. System ten pozwala na rozpoznawanie klienta na podstawie jego karty bankowej. A nawet umożliwia wykorzystanie kanału samoobsługowego do przeprowadzania marketingowych kampanii. (abstrakt autora)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
34--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171598889

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.