PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 2 | 38--39
Tytuł artykułu

Podążać za trendami - poczta elektroniczna drogą tradycyjną

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z głównych zadań działów marketingu i rozwoju biznesu jest jak najdokładniejsze rozpoznanie potrzeb klientów. Precyzyjna analiza otoczenia biznesowego oraz czynników wpływających na decyzję nabywców umożliwia przedstawianie coraz śmielszych produktów, rozwiązań i innowacji, pomagających zaoszczędzić czas i pieniądze. Jednym z nich jest PowerPost, którego wprowadzenie na rynek polski jest odpowiedzią na potrzeby małych i średnich firm oraz instytucji z sektora finansowego. PowerPost umożliwia wygenerowanie dowolnego dokumentu w aplikacji biurowej klienta, jego wydruk i zakopertowanie w centrum korespondencji masowej Inforsys SA oraz wysyłkę wybranym operatorem pocztowym bez opuszczania miejsca pracy. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
38--39
Opis fizyczny
Twórcy
  • Inforsys SA
  • UNIQA
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171599037

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.