Warianty tytułu
Meaning of Customer Service in Logistics
Języki publikacji
Abstrakty
Obsługa klienta stanowi jeden z najwaŜniejszych procesów realizowanych w organizacji, włączając w to takŜe obszar logistyki (systemów logistycznych). Artykuł przedstawia wybrane aspekty obsługi klienta w odniesieniu do systemów logistycznych. W tym charakterystykę tej obsługi właśnie w tych systemach. W artykule zawarto istotne wskazówki dla zarządzających dotyczące kształtowania właściwego poziomu obsługi i satysfakcji klienta.(abstrakt oryginalny)
Customer service is one of most important process realizing in organization, including logistics area (logistic systems). A paper shows chosen aspects of customer service with respect to logistic systems, including characterization of this service in these systems. In the paper enclosed relevant directions for managers concerning forming of proper level of customer's service and satisfaction.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Bibliografia
- [1] Barcik R., Jakubiec M.: Systemy logistyczne - podstawy funkcjonowania, Logistyka 4/2011, wyd. ILIM, Poznań.
- [2] Barcik R.: Logistyka dystrybucji, wyd. II zm., ATH, Bielsko-Biała, 2005.
- [3] Blaik P.: Logistyka, koncepcja zintegrowanego zarządzania, wyd. III zm., PWE, Warszawa, 2010.
- [4] Gołembska E.: Kompendium wiedzy o logistyce, wyd. IV zm., PWN, Warszawa, 2010.
- [5] Kempny D.: Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa 2001.
- [6] Kisperska-Moroń D., KrzyŜaniak S.: Logistyka, wyd. ILIM, Poznań, 2009.
- [7] Korzeniowski A., Skrzypek M., Korzeniowski A.: Opakowania w systemach logistycznych, wyd. Biblioteka Logistyka, ILIM, Poznań, 2001.
- [8] Majewski J.: Informatyka dla logistyka, wyd. ILIM, Poznań, 2008.
- [9] Matulewski M., Konecka S., Fajfer P., Wojciechowski A.: Systemy logistyczne, wyd. Biblioteka Logistyka, ILIM, Poznań, 2008.
- [10] Michlowicz E.: Podstawy logistyki przemysłowej, AGH, Kraków, 2002.
- [11] Rosa G., Sondej T.: Zarządzanie łańcuchem dostaw, materiały konferencyjne Logistic 1999, tom II.
- [12] Szymonik A.: Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, cz. 1, Difin, Warszawa, 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171600677