PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 3 | 78--79
Tytuł artykułu

Informatyzacja decyzji operacyjnych IBM - lepsza obsługa potencjalnego i faktycznego klienta?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W relacjach między sferą biznesową a informatyczną często zdarzają się nieporozumienia i niejednoznaczności w komunikacji, które mogą rodzić zdenerwowanie i frustrację. Jedną z głównych przyczyn tej swoistej niekompatybilności sfery IT i biznesu są różnice między cyklem pracy osób zaangażowanych w każdą z nich. Cykl tworzenia systemu IT przez grupę biznesową postrzegany bywa jako proces długi, wręcz rozległy. Mają oni jednak trudności ze śledzeniem postępów w spełnianiu wymagań, gdy w procesie implementacji zostaną one przekształcone już w kod techniczny. (abstrakt autora)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
78--79
Opis fizyczny
Twórcy
  • IBM Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171601057

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.