PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 3 | 82--83
Tytuł artykułu

LogoBank spełnia potrzeby klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Firma Softax wykorzystując swoje 20. letnie doświadczenie w obszarze obsługi systemów bankowości elektronicznej, postanowiła stworzyć system najpełniej odpowiadający potrzebom klienta. Nadrzędnym celem i misją projektu było uruchomienie możliwie najlepszego serwisu dla użytkownika. Takiego, który będzie ergonomiczny, intuicyjny, a przede wszystkim będzie wspierał klienta w realizacji jego finansowych potrzeb. Stworzony przez Softax system bankowości elektronicznej - LogoBank stanowi kompleksową odpowiedź na te potrzeby. Nowatorskim rozwiązaniem w tym systemie jest funkcja wielokontekstowego działania serwisu. (abstrakt autora)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
82--83
Opis fizyczny
Twórcy
  • Softax
  • Softax
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171601063

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.