PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 6 | 154--155
Tytuł artykułu

Krajowy Punkt Kontaktowy ułatwi sięgnięcie po unijne środki

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Krajowy Punkt Kontaktowy (KPK) ds. instrumentów finansowych UE jest wspólnym projektem sektora publicznego i prywatnego. Został on zainicjowany jeszcze w 2007 r. jako pionierski, tak w skali krajowej, jak i europejskiej. Jest to swego rodzaju partnerstwo publiczno - prywatne. Związek Banków Polskich angażuje bowiem w ów projekt fachowe kadry, wiedzę, doświadczenie i kontakty branżowe. A sektor publiczny zapewnia środki techniczne, wyznacza cele programowe, monitoruje i rozlicza. KPK jest więc tym samym także swoistą innowacją organizacyjną a innowacyjne jest tu podejście podmiotowe do samego rynku. Przy obsłudze - dodajmy, sześciu środowisk finansowych: bankowego, poręczeniowego, pożyczkowego, leasingowego, funduszy VC i sieci biznesowych. (abstrakt autora)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
154--155
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171609149

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.