PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2020 | 21 | z. 3 Agile - synergia logistyki i marketingu | 141--152
Tytuł artykułu

Rola i znaczenie jakości w przedsiębiorstwie produkcyjnym XYZ

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Role and Importance of Quality in the Production Enterprises XYZ
Języki publikacji
PL
Abstrakty
System jakości w przedsiębiorstwie produkcyjnym ma decydujący wpływ na kreowanie wizerunku produktów na rynku. Doskonalenie procesów poprzez stosowanie standardów jakości wpisuje się we współczesne trendy zarządzania przedsiębiorstwem. Przedsiębiorstwa produkcyjne, realizując te zasady, dążą do poprawy procesów logistycznych w celu osiągnięcia maksymalnych, szeroko rozumianych korzyści. Kreowanie, rozwój i sukces rynkowy przedsiębiorstw zależy od umiejętności zidentyfikowania wymagań klientów, a także od stopnia ich spełnienia, dlatego organizacje powinny traktować orientację na klienta jako podstawowe kryterium zarządzania [Łunarski 2008, s.18]. Jednym z kierunków usprawniających działań logistycznych jest wdrażanie standardów jakości z rodziny ISO.(fragment tekstu)
EN
The modern businesses in competitiveness environment seek to take a significant position on the market by improving the quality of their products and services. The implementation of quality management systems supports processes in the company. The aim of the article is to present the results of research into the role and importance of the quality system in a foreign company regenerating compressors. the basis of the results of research carried out in the framework of the implementation of the undergraduate work, the thesis about the beneficial effect of quality management on the effects of the production process was confirmed.(original abstract)
Rocznik
Tom
21
Strony
141--152
Opis fizyczny
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk
  • Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
  • Baran J. (2008), Logistyka - wybrane zagadnienia, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
  • Ciesielski M. (1998), Strategie logistyczne przedsiębiorstw, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
  • Ejdys J, Kobylińska U, Lulewicz-Sas A. (2012), Zintegrowane systemy zarządzania jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem pracy, Białystok.
  • Gołembska E. (2013), Kompendium wiedzy o logistyce, Wydawnictwo PWN, Warszawa.
  • Janczewska D. (2014), Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów logistycznych w przedsiębiorstwach sektora MŚP, "Zarządzanie", z. 1.
  • Łunarski, J. (2008), Zarządzanie jakością. Standardy i zasady, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa.
  • Mazur A, Gołaś H. (2010), Zasady, metody i techniki wykorzystywane w zarządzaniu jakością, Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań.
  • Nowak K. (2020), Rola i znaczenie jakości w przedsiębiorstwie produkcyjnym XYZ, praca licencjacka, Społeczna Akademia Nauk, Łódź.
  • Słowiński B. (2008), Wprowadzenie do logistyki, Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, Koszalin.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171609817

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.