Warianty tytułu
Book review: Tomasz Gołębiowski, Teresa Magdalena Dudzik, Małgorzata Lewandowska, Marzanna Witek-Hajduk, Business Models in Poland's Corporate Sector, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warsaw 2008, p. 348
Języki publikacji
Abstrakty
Książka zawiera wyniki jednych z pierwszych w Polsce badań poświęconych aktualnej problematyce modeli biznesu. Autorzy prezentują własne ujęcie, w myśl którego model biznesu jest narzędziem koncepcyjnym przedstawiającym logikę działania przedsiębiorstwa w danej dziedzinie - biznesie. Obejmuje on opis wartości oferowanej klientom, podstawowych zasobów, działań oraz relacji z partnerami biznesowymi, które służą tworzeniu i dostarczaniu tej wartości oraz zapewniają przedsiębiorstwu konkurencyjność. Model biznesu i strategia konkurowania powinny tworzyć system służący realizacji celów przedsiębiorstwa. Gandalf.com.pl(abstrakt oryginalny)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171612653