Warianty tytułu
Book Review: Customer Value Management: Measurement and Strategies, redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski, POLTEXT, Warsaw 2010, p. 565
Języki publikacji
Abstrakty
Książka jest wszechstronnym, wieloaspektowym studium dotyczącym nowego nurtu teoretycznego w zakresie zarządzania wartością klienta, o niezwykle ważnym znaczeniu dla każdego przedsiębiorstwa rynkowego. Punkt wyjścia pracy stanowi credo wyrażone przez redaktorów naukowych: "Główna uwaga w zarządzaniu wartością klientów musi być skoncentrowana na przyszłości; przeszłość i obecne relacje z klientami muszą służyć do budowy wiedzy o kliencie, aby ta służyła podwyższaniu ich wartości dla firm. Podejście stosowane w zarządzaniu wartością klientów oznacza odchodzenie od zarządzania portfelem produktów i przejście do zarządzania portfelem klientów". I tej głównej tezie pracy podporządkowana jest jej spójna logika, znakomicie wzbogacająca wiedze o podwyższaniu i zarządzaniu wartością klienta dla przedsiębiorstwa.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171613263