Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W sektorze browarniczym, mniej zaawansowanym w proces globalizacji, sytuacja badanych firm przedstawia się korzystniej. Browary Lech z powodzeniem realizują strategię konkurencji czołowej i obrony własnego rynku. Zdając sobie sprawę z ograniczonych własnych zasobów, pozyskały strategicznego partnera barażowego gwarantującego dalszy rozwój firmy na podstawie strategii zintegrowanej. Browary średnie i małe jako docelową metodę rozwoju przyjęły budowę silnej pozycji w niszach regionalnych przy współudziale swych partnerów strategicznych.(fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
23--32
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- M.E. Porter: Strategia konkurencji. PWE, Warszawa 1992.
- G. Stalk: Time - the next source of competitive adventage. "Harvard Business Review", July-August 1988.
- G. Hamel, C.K. Prahalad: Competing for the future. Harvard Business Press 1994.
- J. Kay: Podstawy sukcesu firmy. PWE, Warszawa 1996.
- M. Romanowska: Strategie rozwoju i konkurencji. CIM, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171621034