PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr specjalny (wrzesień-październik) t. 1 Perspektywy rozwoju marketingu : teoria, pomiar, zarządzanie, dydaktyka | 433--440
Tytuł artykułu

Budowanie relacji uczelni poprzez interakcje z użytkownikami portali społecznościowych na przykładzie systemu Facebook

Warianty tytułu
Building Relationships by Universities Through Interactions with Users of Social Networks on the Example of Facebook
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki przeprowadzonego przez autorów badania aktywności marketingowej polskich uczelni w systemie Facebook oraz rekomendacje dla uczelni w zakresie kształtowania dobrych relacji z interesariuszami (w tym głównie odbiorcami usług edukacyjnych) poprzez wykorzystanie dostępnych na portalach społecznościowych mechanizmów komunikacji. (abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents results of a survey of Polish high schools' marketing activities in the Facebook system. It also includes recommendations for universities how to create good relationships with stake-holders (mainly customers of educational services) through the usage of communication mechanisms on social networking sites. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Boyd D.M., Ellison N.B., Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship, "Journal of Computer-Mediated Communication" 2007, Vol. 13, Issue 1.
  • Diagnoza stanu szkolnictwa wyższego w Polsce, listopad 2009, http://www.ptbk.mol.uj.edu.pl/download/aktualnosci/akt.diagnoza.pdf [on-line].
  • Drapińska A., Kierunki działań marketingowych w szkole wyższej, "Marketing i Rynek" 2006, nr 12.
  • Dweyer R., Schurr RH., Oh S., Developing Buyer-Seller Relations, "Journal of Marketing" 1987, No. 51.
  • Grzechowiak M., Social media w Polsce i na świecie, (w:) Raport Social Media 2010, "Internet Standard", 2010, http://www.internetstandard.pl/whitepapers/1594/Raport.social.media.2010.html
  • Jakie treści angażują fanów na Facebooku?, http://www.wirtualnemedia.p1/artykul/jakie-tresci-angazuja-fanow-na-facebooku
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171631940

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.