Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule zidentyfikowano wyzwania, przed którymi stają przedsiębiorstwa włączające otwarte serwisy społecznościowe do narzędzi marketingowych. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Numer
Strony
37--46
Opis fizyczny
Twórcy
- Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bibliografia
- Gen Y says banner ads are for squares (2008) Brandweek, Vol. 49, Issue 24.
- Jaskowska, B. (2008) Coraz większa popularność mobilnych społeczności. Dostępny na http://www.internetstandard.pl/news/165290/100.htm10 [4.09.2008].
- Klaassen, A. (2008) Media Morph: Summize. Advertising Age, vol. 79, Issue 26.
- Mendleson, R. (2008) Facebook Foolies. Maclean's, Vol. 121, Issue 26/27.
- Mortimer, R. (2007) The double-edged nature of the Facebook phenomenon. Marketing Week, Vol. 30, Issue 38.
- Torod N. (2008) Campaigning on YouTube and in Second Life: How Much Will Web 2.0 Matter in the 2008 Election? Public Relations Strategist, Vol. 14, Issue 1.
- Wolk, A. (2008) You Are Not My Friend. Adweek, Vol. 49, Issue 21.
- http://pl-pl.facebook.com/press/info.php?statistics; 29.08.08
- http://www.comscore.com/press/release.asp?press=2396, 29.08.08
- http://www.internetstandard.pl/news/159731_3.html, 29.08.08
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171634742