Czasopismo
2012
|
nr specjalny (wrzesień-październik) t. 3 Perspektywy rozwoju marketingu : wyzwania praktyki
|
118--125
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Specificity of Marketing Communication in Transport Projects
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono przykład i propozycję komunikacji marketingowej dotyczącej inicjatywy rozwoju infrastruktury transportowej CETC, której celem jest niwelowanie dysproporcji w strukturze gałęziowej przewozów ładunków. Efektem przedsięwzięcia ma być poprawa stanu środowiska naturalnego, rozwój regionów i miast, wykorzystanie potencjału poszczególnych gałęzi transportu - równowaga w różnych aspektach gospodarczych i społecznych. (abstrakt oryginalny)
The article presents an example and a proposal for marketing communication connected with initiatives for development of CETC transport infrastructure, which aims to eliminate disparities in the branch structure of cargo transportation. The project is expected to improve the environment, support the development of regions and cities and exploit the potential of various modes of transport - balance in different economic and social aspects. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Strony
118--125
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Rosa G., Usługi transportowe. Rynek - Konkurencja - Marketing, WNUS, Szczecin 2006.
- Rosa G., Komunikacja marketingowa, WNUS, Szczecin 2005.
- Rydel M., Komunikacja marketingowa, ODiDK Sp. z o.o., Gdańsk 2001.
- Szymaniuk B., Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, PWE, Warszawa 2006.
- Transport. Wyniki działalności 2010, GUS, Warszawa 2011.
- http://www.cetc.wzp.pl/cetc/cele_inicjatywy_cetc.htm
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171635018